Kisah Masa Lalu........

Posted by Ironhide | Saturday, September 27, 2008

Pupus-Dewa

Aku tak mengerti
Apa yang ku rasa
Rindu yang tak pernah
Begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu
Meski kau tak'kan pernah tahu

Aku persembahkan hidupku untukmu
Telah kurelakan hatiku padamu
Namun kau masih bisu
Diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara

Baru ku sadari
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku

Semoga waktu akan mengilhami
sisi hatimu yang beku
Semoga akan datang keajaiban
Hingga akhirnya kau pun mau

Aku mencintaimu
Lebih dari yang kau tahu
Meski kau tak'kan pernah tahu


salam......

Aku terdengar lagu ni masa aku tgh wat assignment jambatan kat fakulti aku td. Sebenarnya lagu ni xde la best sangat pn.. hehehe.. tapi aku teringat satu peristiwa yang berlaku di selangor, kedah, perlis n kat mana2 pn ble la.. hehe..

ok2 jom cite pasal peristiwa 2...

Aku amat x ble bla bila aku ade dengar pompuan cakap 'aku x pandang paras rupa, yang penting hati budi' rasa nak sekeh je pale budak yg ckp cam2.. sbb aku rasa diorg mesti pandang paras rupa punya'n hehehe.. Kepada sesiapa yang terlibat 2 hentikan la lakonan anda yang x best 2. hehehe.. x ble nak cite lbh2 la bahaya.. hehehe

P/s = aku gelak je bila dengar cite ni... hehehe

0 comments