Open Case: Thesis Presentation

Posted by Ironhide | Thursday, December 04, 2008

Huh.. Lega betul rasanya lps present thesis td.. walaupn di asak dengan soalan yang dahsyat aku gagah'n gak la nak jawab.. sbb pengalaman senior skit bgtau jawab je ape yang tau x kira salah ke betul yang penting jawab.. hehehe.. Walaupn amik masa yang agak lm gak la(lbh krg 45 min kot tp mula2 set 20 min je) akhirnya setel gak dengan jayanya... terdapat beberapa peristiwa yang menyebabkan aku x lena tido sblm present thesis ni..

peristiwa 1

berlaku beberapa bulan dulu thesis 2 senior aku di bawah supervisor aku kn reject. bila aku tau ape lg x senang dok la aku.. siot btl..

peristiwa 2

aku telah diberi soklan bertali arus tanpa henti (hehehe) semasa pre-thesis sampai aku x larat jawab la.. last2 aku ckp je 'en sy dah x larat nak fkr ni' hehehe

peristiwa 3

tarikh present postpone sebanyak 2 kali.. mula2 aku x tau sbb ape postpone so, aku x kisah sgt tp lepas aku tau aku jd bengang je... sbb aku rasa ade isu salah guna kuasa di situ (aku rasa la).


suasana agak x best la pagi tu spttnya jadual kuar la awl ni pagi tu nak present time tu gak la dia nak kuarkan jadual.. letih la camni.. kepada semua yang terlibat aku rasa semua ok'n.. so mlm ni kita enjoyyyyyyyy

p/s: next update, peristiwa yang berlaku di bulan november (sbb aku x update bulan lepas) ngan sejarah aku amik degree smpai hari present ni la ( yang tu ade banyak chapter kot. hehehe)...

0 comments