Open File: Sepanjang Bulan November

Posted by Ironhide | Saturday, December 06, 2008

Banyak benda yang berlaku sepanjang bulan 11 ni.. di sebabkan kesibukan n kesuntukan masa aku x dpt nak update ms 2.. kat sini aku rangkumkan antara kejadian yang telah berlaku..

No 1: Speghetti Bridge Competition

13hb la klu x silap aku ms benda ni.. semua ok je cuma aku x bape faham ngan format pertandingan sebenarnya. diorg nak cari tercantik ke terkuat.. ntah la aku x kisah pn janji lepas je dah la.. malas nak pk.. enjoy

No 2: Site Visit

yang ni tarikh dia aku x igt.. tp ni la site visit last masa degree n yang paling best la yang aku penah join.. lokasi dia kat johor ni pic dia ngan description tp dlm bi la.. hehehe

Senai-Desaru Expressway, SDE (Malay: Lebuhraya Senai-Desaru), is a new expressway in Johor, Malaysia. It is also part of the Iskandar Malaysia (formerly Iskandar Development Region). It connects Senai in western Johor to Desaru in eastern Johor. The expressway measures a total length of 77 km (47.8 miles). Travelling time will be shorten from a 2 hour journey to a 45 minutes journey from Senai (west) to Desaru (east).

ape yang berlaku hari 2..hehe mcm2 la dl mula2 kn tipu( sbb bas dtg 1230 tp diorg ckp kul 11) pas2 ngan bas xde aircond lg peh dahsyt gile le nsb baik ms blk 2 ade aircond blk.. dlam bas pn ade rock star gak tu walaupn aku x upload gambr dia kat internet tp dia tuduh aku gak. aku nak dgr gak dia ckp sory tp xde plak jd aku buka vote kat sini klu yang nak tgk ramai nnt aku recover blk gmbr 2 & sebaliknya la. aku buka vote 1 bulan je..












No 3: Final Exam

Season finale... hehehe mcm aku rasa nak amik exam ni.. suka sbb lps ni dah xde exam lg sem last ni.. x best sbb lps ni xde la nak jmp membe2 cam biasa.. huhu... 1st paper constech, hadoi letih betul aku jawab soklan ni xde la susah sgt tapi x larat nak hafal banyak gile fakta nak kn hafal.. 2nd bridge design ok la xde la rs ssh sgt walaupn mula2 rs ssh gak.. hehe 3rd finite element aku rasa ok je tp si ciko dah wat hal lg ms 2 sial punya bdk menyusahkan aku je.. 4th steel design 2 ni pn aku rs ble tahan gak tp ble wat gak la...

tu la antara perkara yang berlaku bulan 11 ari 2....

P/s: mn nak cr kedai h/cover murah ni...

0 comments