Hari Raya Lagi

Posted by Ironhide | Friday, October 03, 2008

salam....

Masuk hari ke 4 raya ni aku baru g 5 biji umh.. Aku pn x faham la apsal raya tahun ni aku rasa x best je... mungkin sbb aku dah besar kot.. hehehe.. Tp setelah aku pk2 blk mgkin sbb hati aku x tenang kot. slagi blum setel thesis presen ngan jambatan spegeti 2 mmg x tenang je la jwbnye.. Ni kepada membe2 aku yang kata nak wat open house hari 2 x reti2 nak anta sms ke? hehehe aku bosan ni... k la cek it out dl ade makhluk datang umh plak....

cek it out...

1 comments
  1. Anonymous 10/14/08, 4:24 AM  

    aku tahu pasal aper ko rasa tahun ni raya xbest...sebab ko tak buat open house...saving xbertempat...bukan aku suruh buat besar2an...makanan kuli pun jadi laa(pinjam ayat do re mi)...hahahaha...syawal ader 15 hari lagi...masih belum terlambat kalau ko nak buat open house....heheheehhe