Open Case: Open House

Posted by Ironhide | Monday, October 20, 2008

Hmm.. ssh gak nak start ni..

Sebenarnya aku x fhm gak ngan sesetengah org ni.. Pelik btl klu korg la x d ajk g open house @ kemana2 pn la ape korang nak wat?

a) Rilek je
b) Wat x tau
c) Kecoh 1 taman

So, ape yg korg pilih? Klu aku la aku pilih b) sbb dia dah org x ajak watpe nak kecoh2 diam2 dah la mesti la ade sbb org wat cam2.. Aku x kisah pn korang nak g d/town ke ape town ke bkn aku ade tanya pn (dgr cite sambt besday 2. gud luck la)... Tp mmg btl la ape yg membe aku ckp ms mula2 dia msk sini 2.. Sampai thn depan pn blum tentu hbs lg.

Kepada yang memahami sbb ape aku wat cam2 TQ la ye kepada yang x fhm ape ble wat..

hah ju apsal ko jerit "wow" td ko teringat kenangan semalam ke? hehehehe

3 comments
  1. Anonymous 10/20/08, 10:43 AM  

    kalau aku pilih relax jer...tapi yang aku xboleh relax..kawan2 g xajak member2...aku ader laa call member aku bdk tnjung karang g...dia kata tak tau umah...dia kata nnt dia tanya bdk jeram...bila dia call bdk jeram kata xpegi...keta xder...ok laa...so xkisah laa...tapi bila aku jumpa jer tuan umah yg buat open house tu dia kata bdk jeram tu dtg...bdk jeram tu siap dtg btg brjuntai tu...tapi xcall pn bdk2 kat brjuntai ni yg nak pegi ni...tp aku xkisah sbnar nyer...itu hak masing2...xkan nak letak pisau kat leher kot sruh dia ajak...that not my type...

  2. Anonymous 10/20/08, 11:00 AM  

    nmpk nyer ader org xpaham aper situasi yg belaku skarang ni...atau dia buat2 xpaham...@ buat2 xnak paham....kalau aku terangkan sini pun xguna....aper2 pun..gua nak pinjam kata2 nabil...LU PIKIR LAA SENDIRI...AKUM...

  3. Ironhide 10/20/08, 11:25 PM  

    hahaha tau gak la sape org 2.. so mmg dia x fhm cite sbnrnye..