What is The Meanings of....

Posted by Ironhide | Friday, October 10, 2008

* yang ni umum

sebenarnya aku xnak tulis cite ni.. tp setelah di desak oleh rakan-rakan dan membe-membe(ayt p.ramlee.. hehehe) maka aku tulis gak la

suatu hari aku tgh drive tetiba membe aku tanya " nape dia jd cam2?" pas2 ngan slumbe aku jwb "org sedang ingin bercinta mmg cam2 x sm ngan org yg sedang bercinta"

hasil dari pemerhatian aku dan membe2 ni la simpton2 org yg:

sedang ingin bercinta.
biasanya: 1) suka berlakon
2) time tgh sedap ngan membe2 wat x tau je tp klu dah ssh mmg menyusahkan org.
3) klu sehari x mesej mmg cam org gile tp bila org 't'syg' col trs t'gedik2.. menyampah..(wat stail apek)
p/s: sesuai dengar lagu dewa-sedang ingin bercinta

sedang bercinta.
slalunya: 1) Berlakon gak la tp skit2 je la.. hehehe
2) orgnye cool je kn marah pn x kisah.. hehehe
3) Biasanya dia memang syang menyayang la. x dpt di nafikan lg.

Tu la antara simpton yang dapat di perhatikan... hehehe sape2 ade cadangan bg la kat komen ye.

1 comments
  1. Anonymous 10/14/08, 4:20 AM  

    macam ni laa kalu nak tulis blog...biar citer panas skit...baru ader smagat nak baca...teruskan bro...tapi kalau kena tahan gan ISA ko jangan takut...putra ISA ada..hahahahaha