Open Case: Gov't cuts petrol and diesel prices

Posted by Ironhide | Tuesday, October 14, 2008

Harga petrol RON97 akan dikurangkan sebanyak 15 sen seliter dari RM2.45 kepada RM2.30 seliter;
Manakala petrol RON92 akan dikurangkan sebanyak 10 sen seliter dari RM2.30 kepada RM2.20 seliter.
Manakala harga diesel akan dikurangkan sebanyak 20 sen seliter dari RM2.40 kepada RM2.20 seliter.

X best btl skit gile turun.. cam xde makna je.. benda ni xde la best sgt'n so, kita open case yg ke-2 plak...

Open Case: Tiru

Klu aku sebut nama mamat ni mesti korg kenal'n.. so aku x yah sebut la korg faham2 sndiri la ye.. ntah ape nasib aku td ble plak dia dok dkt2 area aku nak jwb test. pas2 ngan bersahaja dia wat rotation 360 degree nak minta jawbn.. klu dah x tau jwb 2 diam2 dah la.. org nak amik bridge lu pn nak amik bridge.. dah tau x ble wat 2 lu amik applied sudah la.. bikin panas je..

Next Case: Mahu Tapi Malu

Klu dah nak 2 ckp je la.. btl x? x yah la nak guna taktik2 kotr.. Klu x melibatkan masyarakat xpe gak tp ni dah melibat'n masyarakat.. DAMN... klu korg2 nak tau cite sbnr korg kn la menggali (pinjm ayat ogy) sndr sbb ni melibat'n soal hati n perasaan..hehehe... Tp klu korang xnak gali korg ble tggu smpai aku hbs present thesis.. hehehe masa 2 aku akan wat rentetan sejarah sepanjang 3 thn aku kat unisel ni.. hehehe

kepada ju sory la mls plak aku nak tulis cite yg ko srh aku wat 2.. lain kali la ye..
cek it out...

2 comments
  1. Anonymous 10/14/08, 4:15 AM  

    yang kes tiru tu aku tau saper...mmg padan pun muka hang...yg hg pi duk belakang tu buat aper....yg kes jue suruh tulis tu kes aper?

  2. Anonymous 10/14/08, 4:16 AM  

    hahahaaha